Cruciani – trend koji ne prolazi

Originalnost, umetnost, sofisticiranost, univerzalnost… samo su neki od epiteta koji prate svetski poznat trend CRUCIANI.

Luca Caprai je osnovao brend 1992. godine u Italiji, u želji da prenese porodične vrednosti raznim porukama kroz ručno pravljene narukvice. Svoju proizvodnju počeli su narukvicama sa motivom deteline sa četiri lista koja donosi sreću.

Danas su proširili svoju ponudu najrazličitijim motivima, koji imaju za cilj da simbolizuju prijateljstvo, ljubav, zdravlje, večnost, beskonačnost i sl. Cruciani narukvice osvojile su svetsko tržište nakon ‘Vogue Fashion Night Out’, u sklopu milanske nedelje mode 2011. godine i do danas se nalaze na vrhu liste “must have” proizvoda što potvrđuje preko 8 miliona prodatih narukvica na godišnjem nivou.

Ovaj globalni fenomen, prihvatile su brojne poznate ličnosti i modne ikone, među kojima su Laura Pausini, Rihanna, Paris Hilton, Dita Von Teese, Charlize Theron, Beyonce i mnoge druge.

Narukvice su ponuđene u širokoj paleti boja, ispletene su od najnežnije svile sa puno ljubavi i utkanih pozitivnih misli, pa su kao takve moja prva preporuka za kupovinu poklona dragim osobama oba pola. Kompanija Cruciani misli i na najmlađe, pa su narukvice u crvenoj boji idealan poklon za bebe povodom narodnog verovanja o sprečavanju uroka.

Author: Letizia

Share This Post On

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *