M kao MOSCHINO za MUŠKARCE

Džeremi Skot u novoj Moschino kolekciji Proleće-leto 2015 za muškarce, nastavlja da se drži svog kursa. Vizuelna eksplozija boja, motivi i koncept urbane pop kulture su preneti i na muške modele i ne zaostaju ni po čemu za kolekcijom za žene. Kolekcija nudi sve. Od luksuznih smokinga do trenerki i šorceva za teretanu. Dominantan motiv je svakako logotip. Zapravo, reklo bi se čitav svet logotipa. Džeremi u prvi plan ističe slovo „M“, kao simbol Modernog Moschino Muškarca i njegovi komadi to ponavljaju kao mantru. Slovo „M“ se kao prepoznatljiv monogram pojavljuje na najraznovrsnijim modelima, kao i materijalima koje Džeremi bezrezervno koristi. Tu možete pronaći izbledeli teksas, najlon, platno, plastiku… Možda bi bilo bolje da probamo da nabrojimo materijale koje JS nije koristio jer sigurni smo da bi spisak bio mnogo manji. Logotipi ne prestaju da se ređaju kao motivi. Tako ćete pronaći na ovim majcama, jaknama i smokinzima uvrnute verzije raznih poznatih brendova, poput Coca-Cole, McDonads-a i drugih urbanih giganata svetskog konzumerizma. JS koristi prepoznatljiv način reklamiranja pomenutih proizvoda kao svoj, te poruke poput „DRINK MOCHINO“ i „ENJOY MOCHINO“ su čest print koji se koristi u ovoj kolekciji. Posebno moramo izdvojiti korišćenje printova različitih državnih zastava kombinovanih sa ikonom pop-kulture, logotipom čuvenog „Smajlija“. Džeremijev muškarac će sledećeg leta takođe nositi u potpunosti prilagođen aksesoar za njega iz ženske kolekcije. Ultra-moderne torbe, rančevi, kape naglašene su zlatnim elementima poput katančića, totema i broševa su namenjene ovog leta i muškarcima. Posebno je upečatljiva čuvena „Duffle bag“ – torba za sportiste.

Photo courtesy of MOSCHINO

Photo courtesy of MOSCHINO

Žuto nasmejano lice zajedno sa zastavama čini ono izuzetno kod ove kolekcije, a čini se da Džeremi time ovde i najviše poentira, kada je u pitanju iskazivanje stava. Konzumerizam obojen različitim logotipima, postaje globalna stvar koja ne prepoznaje kulture i kontinente. Kada je sve to zapakovano u svetu visoke mode, višeslojnost ove poruke je još više akcentovana. Džeremi Skot svakako je svojim Barbikama napravio Kenove, pop-trash modu 90tih vratio na velika vrata, a svakom Moschino muškarcu omogućio da sledećeg leta bude zaista POPularan.

Photo courtesy of MOSCHINO

Photo courtesy of MOSCHINO

Photo courtesy of MOSCHINO

 

Author: Dušan Vulić

Share This Post On

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *